Jak nakupovat
CENÍK DOPRAVY
Česká pošta* - Balík do ruky - 120,- Kč, zásilka je pojištěna pro případ ztráty
Česká pošta* - Balík na poštu - 100,- Kč, zásilka je pojištěna pro případ ztráty
*možná pouze platba předem na účet nebo on-line platba
Zásilkovna domů - doručení na vaši adresu - 110,- Kč
Zásilkovna - doručení na pobočku - 85,- Kč
Zásilkovna na Slovensko - doručení na pobočku - příplatek 30,- Kč
Zásilkovna dobírka - příplatek 20,- Kč**
**platba možná pouze v hotovosti
Zpětná zásilka přes Zásilkovnu*:
pro zákazníky z ČR: 60,- Kč
pro zákazníky ze SR: 70,- Kč
*služba pro zaslání vráceného zboží, zboží na výměnu či reklamaci, v případě kladně vyřízené reklamace je tato služba zdarma. Pokud si přejete využít této služby, kontaktujte e-shop přes e-mail a budou vám zaslány instrukce.
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případě, že nejste spokojeni s kvalitou dodaného zboží, nesedí vám velikost, máte možnost do 14 dnů od zakoupení nenošené a čisté zboží vrátit nebo vyměnit v našem e-shopu.
V případě vrácení zboží bude vyplacena cena zboží a poštovné ve výši 79,- (nejnižší možné poštovné nabízené e-shopem). Vracíte-li pouze část zboží z objednávky, bude vám vyplacena pouze cena zboží.
Zboží společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu*:
michee trade s.r.o.
Joy Adamsonové 1137/11
74601 Opava
*pokud chcete pro zpětnou zásilku využít jiného dopravce než Česká pošta, kontaktujte e-shop e-mailem pro další informace.
Zásilku prosím pojistěte na hodnotu odpovídající ceně zboží.
Máte-li možnost zasílání přes Zásilkovnu*, je možné zboží zaslat na tuto pobočku Zásilkovny.
Kontaktní údaje: Michaela Monincová, 737543780, info@micheeshop.cz
*pokud zasíláte přes Zásilkovnu, využívejte prosím jen možnost zaslání na uvedenou pobočku
Chcete-li využít placené služby "Zpětná zásilka přes Zásilkovnu", kontaktujte e-shop emailem, více info výše v části "Ceník dopravy".
Formulář pro výměnu či vrácení zboží stahujte ZDE.
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě, že se na obuvi objevila vada, kterou chcete reklamovat, doporučuji obrátit se prvně e-mailem. Na adresu info@micheeshop.cz zašlete fotografie a popis závady, poté se dohodneme na řešení reklamace.
Pokud budete reklamovanou obuv zasílat, prosím o vyplnění formuláře pro reklamaci (ke stažení na konci stránky).
Zasílejte pouze čistou obuv. Špinavá, navlhlá a jinak závadná obuv nebude k reklamaci přijata a bude okamžitě navrácena odesílateli.
Obuv zasílejte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
Řádně vyčištěnou a vysušenou obuv společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu:
michee trade s.r.o.
Joy Adamsonové 1137/11
74601 Opava
Zásilku prosím pojistěte na hodnotu odpovídající ceně zboží.
Formulář pro reklamaci zboží stahujte ZDE.
Nezaměňujte prosím životnost obuvi se záruční dobou! Dětská obuv s odlehčenou podešví je specifická a je třeba brát v potaz charakter dětské chůze, použití odrážedel, koloběžek, ježdění na skluzavce a průlezkách, tímto dochází k nadměrnému mechanickému opotřebení - okopání, odření svršku, obroušení podešví. Tato případná mechanická poškození nemohou být důvodem k reklamaci.